Veelgestelde vragen
Bestelling & Levering
Bedankt voor uw bestelling bij KSH! KSH gaat als volgt te werk:
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Wat-is-de-status-van-mijn-bestelling
- Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling, hierin staat ook de verwachte levertijd vermeld.
- Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 24 uur. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u hier een e-mail van.
- Zodra uw bestelling klaar ligt voor levering, wordt de levering van uw bestelling ingepland. U ontvangt dan van ons een e-mail met de leverdatum & tijdstip, inclusief Track & Trace.
Bestelt u meerdere artikelen met verschillende levertijden, zoals een bureau met een huismerk inktcartridge? Dan is de langste levertijd van toepassing op uw bestelling. Wenst u de bestelling toch te splitsen zodat u de artikelen die sneller leverbaar zijn alvast ontvangt? Dan kunt u ons bellen op 0523-265534 of mailen naar [email protected].
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Ik-bestel-artikelen-met-verschillende-levertijden-welke-levertijd-geldt-er
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst, gaan wij hier direct mee aan de slag. Wilt u een bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar 0523-265534 of te mailen naar [email protected].
De levertijden van onze producten staan vermeld bij de producten. De artikelen die wij met PostNL of DHL verzenden en op voorraad zijn worden vaak binnen 24 uur verstuurd. De artikelen die wij met onze eigen bezorgdienst leveren worden binnen 5 á 10 werkdagen geleverd.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Hoe-snel-leveren-jullie
Heeft u een bepaalde voorkeur voor het levermoment? Geef dit dan aan ons door bij uw bestelling. Wij zullen hier rekening mee te houden tijdens het maken van de planning. Om het milieu zoveel mogelijk te besparen is worden voor onze bestellingen uitgeleverd volgens de meest efficiënte bezorgroute. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat wij altijd aan voorkeuren gehoor kunnen geven.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Kan-ik-een-zelf-de-bezorgdag-of-bezorgtijd-aangeven
De manier waarop wij uw bestelling leveren verschilt per productgroep:
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd
- Onze meubelen worden grotendeels door onze eigen bezorgdienst geleverd. We staan nooit zomaar voor de deur, u ontvangt een Track & Trace waarmee u onze bezorger(s) kunt volgen. Heeft u meubelen met montage besteld? Onze bezorgers zijn tevens monteurs, zij zullen dus ook direct de montage verzorgen.
- Onze kantoorartikelen worden verstuurd via DHL. Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u per mail de Track & Trace van uw bestelling.
- Onze toners & inkt worden verstuurd DHL of PostNL. Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u per mail de Track & Trace code van uw bestelling.