Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bedankt voor uw bestelling bij KSH! KSH gaat als volgt te werk:
- Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling, hierin staat ook de verwachte levertijd vermeld.
- Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 24 uur. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u hier een e-mail van.
- Zodra uw bestelling klaar ligt voor levering, wordt de levering van uw bestelling ingepland. U ontvangt dan van ons een e-mail met de leverdatum & tijdstip, inclusief Track & Trace.
Wij bieden verschillende betaalmethodes aan. Zo kunt u kiezen om via onze betaalprovider Mollie te betalen. Deze betaalprovider geeft u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Creditcard, Klarna (Pay later) en Bancontant. Daarnaast geven wij voor bedrijven de mogelijkheid om op rekening te bestellen. U ontvangt dan de factuur zodra de levering is ingepland. Als u uw bestelling komt afhalen dan heeft u ook de mogelijkheid om in onze winkel te betalen.
Jazeker, wij hebben een showroom in Hardenberg waarin wij een gedeelte van ons assortiment presenteren. Onze showroom is iedere werkdag op afspraak geopend van 08:30 tot 17:00 uur. Wilt u een afspraak maken of zeker weten dat uw product aanwezig is in onze showroom? Neem contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 0523 - 26 55 34