Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bedankt voor uw bestelling bij KSH! KSH gaat als volgt te werk:
- Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling, hierin staat ook de verwachte levertijd vermeld.
- Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 24 uur. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u hier een e-mail van.
- Zodra uw bestelling klaar ligt voor levering, wordt de levering van uw bestelling ingepland. U ontvangt dan van ons een e-mail met de leverdatum & tijdstip, inclusief Track & Trace.
Wij bieden verschillende betaalmethodes aan. Zo kunt u kiezen om via onze betaalprovider Mollie te betalen. Deze betaalprovider geeft u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Creditcard, Klarna (Pay later) en Bancontant. Daarnaast geven wij voor bedrijven de mogelijkheid om op rekening te bestellen. U ontvangt dan de factuur zodra de levering is ingepland. Als u uw bestelling komt afhalen dan heeft u ook de mogelijkheid om in onze winkel te betalen.
Voldoet uw product toch niet aan uw wensen? Geen probleem, binnen 14 dagen na levering kan je je producten weer op laten halen of retour sturen. Als wij met onze eigen bezorgdienst het product op moeten halen brengen wij hier €35,00 inclusief BTW voor in rekening. Op het moment dat de bestelling kan worden teruggestuurd met PostNL zijn de kosten afhankelijk van het gewicht (€7,25 of €13,50) voor eigen rekening. Zodra wij uw retour hebben ontvangen storten wij binnen 14 dagen het geld terug op je rekening. Let op: artikelen die speciaal voor u besteld worden, zoals bepaalde bureaus en kantinestoelen, kunnen niet geretourneerd worden. Indien dit het geval is staat dit altijd bij het product vermeld.